
Jitka Jiřičková
Vystudovala žurnalistiku na FSV UK. Čtyři roky pracovala jako redaktorka týdeníku MF Plus, externě psala též pro časopisy Vlasta a Betynka. Tři roky působila jako manažerka v PR agentuře aPRiori. Má tři děti. Do redakce médií Univerzity Karlovy nastoupila po rodičovské dovolené na jaře 2019.
Jakou vysokou? Web vám pomůže vybrat tu nejlepší školu
Unikátní kombinace léčby dokáže nádor zničit do pěti týdnů
Programátorka z Google: Bělorusové válku nepodporují
Být Rus je teď stigma. Putina zastaví jen občanská válka
Mohli bychom konkurovat i menším britským univerzitám
Inkluze je jako puzzle, říkají autorky oceněné metodiky
Svěrák: Hendikepované berte jako rovnocenné kamarády
Změna klimatu? Bez příběhu fakta neprodáte
Jak komunikovat téma udržitelného rozvoje a zavádět opatření tak, aby je společnost akceptovala? „Především musí lidé informacím rozumět a ztotožnit se s nimi. Musí v nich vyvolat nějakou emoci. Jedině pak je budou brát vážně a změní své chování,“ shodli se účastníci Fora udržitelného rozvoje, které proběhlo v Kampusu Hybernská.